De dag die je wist dat zou komen ;)

15 maart 2016 - Voorschoten, Nederland

15 uur te gaan... Ingechecked, koffer gepakt (met 1 kilo speling), afscheid genomen en nu is het bijna zover. Morgen vertrekken Roy en ik naar het zonnige Amerika! En ja het is daar zeker zonnig, deze week minimaal 26 graden! Bizar, want vandaag ben ik een stukje gaan fietsen met handschoenen en een dikke sjaal... Gelukkig wordt het in NL lekkerder weer en schijnt de zon ook hier!

Via deze blog kunnen jullie onze avonturen ook een beetje meekrijgen. Even op een rijtje, dit gaat er de komende 3,5 maand voor mij gebeuren:

• 16 maart t/m 21 april: Roy en Maxine roadtrip door West Amerika
  • 22 april t/m 13 mei: Ouders en Maxine roadtrip langs familie en vrienden
  • 14 mei t/m 28 juni: Maxine reist langs familie en vrienden in LA, New York, Atlanta en Chicago

Zoals we weten gaat de tijd snel en wil ik van ieder moment genieten. Deze momenten zal ik hier delen. Filmpjes, foto's en spannende verhalen kunnen jullie hier lezen.

Mocht je op de hoogte willen blijven kun je je inschrijven voor een update mail aan de rechterkant van deze pagina.

Tot in de zomer! :)

1. Nicole:
    15 maart 2016
    Hey Maxine, heel veel plezier, samen met je vriend, maar er een mooie trip van. Ik volg je :)