Nog twee maanden te gaan!

16 januari 2016 - Voorschoten, Nederland

Things just got serious...

Tot eind 2015 zeiden de meesten "Oh je gaat weg in maart? Dat duurt nog wel even." Nu is het januari 2016 en het komt allemaal steeds dichterbij. "Oh je gaat weg in maart? Dat is al bijna!" Gelukkig voelt het ook zo. Vanaf vandaag is het nog twee maanden totdat ik met mijn best buddy Roy in het vliegtuig stap naar Los Angeles! Met name op dagen als vandaag waarbij het buiten vriest verlang je naar een t-shirtje en een heerlijk biertje op het strand. Roy en ik hebben onze accommodaties allemaal rond voor onze reis, maar voor het stuk met mijn ouders duurt het nog wel even. Veel zaken hangen af van of mensen er zijn in die periode die we voor ogen hebben.

Soms voel je dat er iets staat te gebeuren. Dit gevoel heb ik al een tijdje maar nu alles zo dichtbij komt laat het me niet meer los. Mijn hele leven kijk ik hiernaar uit en niemand houdt me tegen om te gaan. Ik ga samen met de leukste mensen de mooiste plekjes bezoeken die Amerika te bieden heeft.

Nog een maand werken bij The Walt Disney Company en daarna nog twee weken om alles rond te krijgen. Bijvoorbeeld lenzen mee voor op reis, dat is best nog een heel gedoe om rond te krijgen. Misschien een goed idee om ook een lijstje te maken met dingen die ik nog allemaal moet doen haha!

Maar ik heb er zin in! USA here we come :)

1. Fabienne:
    26 februari 2016
    Lieve Maxine,
    Heeeeeeeelllllll veel reisplezier en ik kijk uit naar de verhalen en foto's.

Groetjes,
    Fabiënne