LA, nog een keer: Dag 65-72: Soort van local doen

23 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Een klein 'blogverhaaltje' over mijn weekje in LA.

Nadat mijn ouders vertrokken bleef ik een weekje in LA. In LA heb ik hele leuke mensen leren kennen, onder andere Elinor, een vriendin van Allie. Allie is de dochter van Kathy (mijn moeders BFF) en is actrice. Ze woont samen met Elinor, ook actrice. Het was heel gek, maar toen ik haar leerde kennen kreeg ik het gevoel alsof we elkaar al heel lang kenden. Allie was niet lang in LA en dus heb ik veel tijd met Elinor doorgebracht. Voordat Allie weg ging zijn we nog samen naar Disney geweest, ik had nog twee kaartjes van Muriel gekregen :) Dit was uiteraard weer een geweldige dag. Ik had heel obsessief een heel plan gemaakt, want ik had immers ervaring. We hebben echt alles gedaan wat we wilden doen, iedere attractie zijn we in geweest. Aan het eind van de dag hebben we gedanst op alle bekende Disney liedjes, het was zeker een magische dag!

Een paar andere aanraders: The Grove (winkelcentrum), opnames van een TV programma bijwonen (wij gingen naar James Corden, heel gaaf) en naar de bios gaan. US popcorn, YUUUMMMMM|!

Ook heb ik een hele leuke dag aan het strand doorgebracht met een van mijn lievelings Disney collega's Michiel en zijn vriendin Jildau. We gingen naar Manhattan Beach op aanraden van Jasmijn. We waren hier echt de hele dag. Van brunch tot de zonsondergang brachten we door op het strand en in de straatjes eromheen. Het is hier niet al te druk en voelt heel Californisch aan. Palmbomen, mooie mensen met kleine hondjes en gelukkig ook lekker weer. We hebben genoten van taco's en hamburgers en van elkaars gezelschap natuurlijk ;)

Daarna weer die flinke koffers ingepakt en op naar de volgende bestemmen, New York!!